Monday, March 21, 2011

WEIRDO...

Dear Diary.. akuwh tau takk dewr sape yang baca blog akuwh niyhh.. hoho :0 Aku tak kesah.. Aku nak luahkan s0mething kat ko leh takk.?? kalo ko takk nak dengar.. arhh!! aku takk kira ko kene gak dengar!! K!! cmniyh auu.. aku ade sowg kawn beykkk.. Aku sayang glewr owtt kat dye.. Dye niyh happening..ske gelak,klakar gler.. kalo cakap satu dunia dengar.. *suara mcm nak bg satu alam niyh tahu rahsia dye*

Tapi aRnnn.. akuwh takk faham la satu hal tentang dye..Apa la masalah dye agaknya aRnnn.. hari tuhh dye mara-mara akuwhh.. Kata akuwhh takk bgtau dye kawan kiteowg tu nak datang Puncak Alam.. Sedangkn tu salah dye sndr laaa.. Bkn aku yang hilangkn handset dye...sape sowo CARELESS!!! Pastu kal aku nak tinggi tinggi sowe lakk ngn aku,, Perghh!! pantang tok nenek akuwh owg tinggi sore niyyhhh!!!!

Kalo la dye bukan kwn beyk aku.. da lame akuwh tampar tampar mulot dye.. sampai mulot dye buat rotation 360 darjah anticlockwise...*haaa!! ilmu math pown masuk* Tension akuwhh.. Akuw niyh kalo da naek antu kalah Kak Limah zombi kampung Pisang tuhh... jangan meyn meynn.. Ko cuba tanya kawan2 aku yang laen... pernah takk aku naek antu depan dowg.. hoho :0 dowg takk pnah nampak lagi cmne aku naek antu... Kalo dowg nampak jantung pown bole tercabut dr badan dowgg.. tengok la betapa DASAT nya akuwhh.. hehhe :P

1 comments:

Nany Hashim said...

sape kate takde org bace blog kaw ?
aq ade larh .
aq bloggerwalking yg setie tahuu !
HAHA ! asl nyer ney beb ?
aq tahuu kaw t'tekan
klaw aq pun aq t'tkan jgak an dpad mmbe cm tuu .
but kte ney kne larh slalu saba.
perangai org ney mmg laen2 .
sukesuki nak ekod mo0d mereka .
d sebap kan syg dkad mereka , kte lyn jgakk larh .
eyh , da pnjg sgt ney aq bebel dkad cney .
sekian dari aq , kaw saba jela yee . hee ~
-NanyHashim-

Post a Comment

Followers