Monday, March 21, 2011

ke B.L.U.R.-an..

brrrrr~brrrrr

Hari niyh akuwh kene marah lagi dngn cikgu Lailatun. Kenapa la asyik akuwh je yang kene??? Tengok jam p0wn salah kewpp.?? Bknnya akuwh cakap dengan kwn2 akuwhh pownn.. tuhh pownn akuwh kene mara. Apa2 pownn. akuwh tau dye terasa dngn akuwh.. S0, lpas balik akuwh pown g la jumpa dye kat bilik guru.. Mintak maaf. Naseb baek dye maafkn akuwhh!! Kes close!!

Hari niyhh Cikgu Rozita takk datang. Sarah pulak saket.. Tadi dye muntah dalam kelas. Kesian dye... :'( tadi akuwh nampak dua orang niyhh asyiuk berdating..:) Sweet canadd canadd.. teringat akuwh mase akuwh kaple dulu.. windu sangat nak kaple.. Dah lame aku takk kaple.. Serikk lowrhh!! Lagip0wn aku da lupe cmne prasaan bile kaple... Hohoho :0 Dah lame aku simpan praaan aku.. Takowdd terluka lagi.. hehe :)

Tapi ari niyh tengok dowg sweet canad canadd.. wat aku windu gler nak kaple. Camne ekkk ase nya bercinta niyhh.?? ade takk sesape yang tau.?? hehe :) kowg b0le ceritakan kat akuwh takk.?? Apa maksud C.I.N.T.A?? Akuwhh da kaple 4 kali.tapi sampai skang akuwh takk tau ape maksd cinta tuhh.~!!! Hurrrmmm..... MUSYKIL... :P

0 comments:

Post a Comment

Followers